-->

sobota 23. srpna 2014

Průvodní story ...

První příspěvek je velmi těžké vymyslet, tak aby dával trochu smysl.... Rozhodla jsem se napsat pár informací o mé maličkosti :)

Momentálně je 23.8.2014 jsem v situaci, kdy jsem v procesu plnění si svého snu. Před necelými třemi týdny jsem začala jíst podle jídelníčku, který jsem si koupila u Adenike Endtové

Pro neználky: Adenike je mladá bikini fitnesska, která se dokázala zbavit mnoha kilogramů a nyní oslňuje lidi na soutěžním pódiu :) 

Kontaktovat Aden bylo to nejlepší, co jsem mohla udělat, protože od té doby se mi tělo mění nejrychleji za celé 3 roky (převážně marného) snažení o tělo snů.

Ano, před 3 lety jsem se zabejčila a začala cvičit, stejně jako u většiny začínajících padla má volba na Jillian Michaels. Podle mě je Jill moc fajn, a tak díky ní vzniklo mé pouto ke cvičení. Tělo se měnilo a tvarovalo s 30 day shred a poté s 3-měsíčním programem Body revolution. Po půl roce s Jill už nebylo cesty zpět, cvičení mě naprosto pohltilo a naplňovalo. Přišla Zuzka Light a s ní Bob Harper, dokonce i Shaun T. 

.... No a pak přišel úraz a všechna snaha šla více méně do kytek. Když jsem opět začala cvičit, byla jsem sice zpevněná, ale protože jsem u krátkých HIIT workoutů nedodržovala jídelníček, tělo spíše kynulo.

Přišla další etapa. Posilovna ♥ A ano, miluji tu činkárnu funících upocených gorilek. Po každém tréninku a novém osobáku, přijde nesmírně naplňující pocit. Kdo zná, pochopí :) 

Fitness lifestyle mě baví také proto, že mám nejlepšího sparinga, co jsem si mohla přát. Je jím můj přítel. Jak se říká ve dvou se to lépe táhne a právě on je mou velkou oporou.

Dalším posunem k lepšímu bylo zjištění, že bez stravy to opravdu, ale opravdu nepůjde. Od ledna tohoto roku jsem se plácala s různými dietami, počítání maker atd atd... 

Před měsícem už jsem nevěděla, co vymyslet, co by fungovalo. Také už jsem nestála o další deprese směřující k jídelníčku. Měla jsem hroznou náladu každým dnem a okolí to začlo silně pociťovat. 

Právě v moment, kdy jsem si tiše po stopadesáté brečela do polštáře, jsem si řekla dost! Konec, buď to nějak vyřešíš, vykašleš se na to a nebo někoho požádáš o pomoc.... Jak jsem se rozhodla jste jistě už zjistili.

Zajímá-li vás moje trnitá cesta k cíli, potom neváhejte a pročítejte se mými pocity, tréninky, tipy, triky a emocemi, které jsou mi vlastní .... :) 





Žádné komentáře :

Okomentovat